با عنایت به برگزاری مجمع انتخاباتی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در ماه آتی، لطفا اعضای محترم اتاق ایران و ترکیه نسبت به تمدید عضویت اقدام فرمایند.
صفحه اصلی|اخبار و رویدادها|اخبار|وبینار حقوقی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه به همراه گزارش برگزاری و ویدئوی وبینار

وبینار حقوقی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه به همراه گزارش برگزاری و ویدئوی وبینار

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه به همراه کمیسیون حقوقی این اتاق جهت ارتقای دانش و اطلاعات فعالان در حوزه کسب و کار ترکیه و توانمندسازی اعضای اتاق مشترک، بازرگانان و فعالان تجاری، وبینار حقوقی همراه با جلسه پرسش و پاسخ در تاریخ 25 آذر 1399 برگزار  می‌نماید.

به یاری خداوند متعال و همراهی فعالان اقتصادی و بازرگانی وبینار حقوقی کسب و کارها در ترکیه با در 25 آذر 99  با حضور اعضای کمیسیون حقوقی اتاق مشترک برگزار گردید.
در این وبینار 3 ساعته که بیش از 110 نفر از فعالان اقتصادی ثبت نام نموده بودند بیش از 78 نفر در این وبینار حاضر گردیدند که حداکثر افراد آنلاین همزمان 58 نفر بودند و به طور متوسط هریک از شرکت کنندگان به طور میانگین بیش از 2 ساعت و 15 دقیقه در وبینار حضور داشتند.

در ابتدای وبینار دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه، مهندس مهدی زاده ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان وبینار به معرفی کمیسیون حقوقی اتاق مشترک پرداختند. در ادامه آقای مهرداد سعادت دهقان ریاست محترم اتاق، ضمن تشکر از اساتید و اعضای کمیسیون حقوقی بر رعایت اخلاق تجارت توسط فعالان اقتصادی تاکید فرمودند.

وبینار حقوقی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه

پس از سخنرانی اساتید محترم، دبیرکل اتاق مشترک ایران و ترکیه سوالات مطرح شده‌ی شرکت‌کنندگان را در قالب جلسه پرسش و پاسخ با اساتید مطرح نمودند و به صورت تفصیلی پاسخ‌های لازم ارائه گردید.

شرکت کنندگان محترم می‌توانند ویدیو این وبینار را از صفحه فراخوان وبینار دریافت نمایند.

پوستر وبینار حقوقی 99 ایران و ترکیه

Go to Top