صفحه اصلی|اخبار و رویدادها|اخبار|پیام تبریک رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه به مناسبت تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن

پیام تبریک رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه به مناسبت تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن

آرزوی بهروزی، آرامش و توفیقات روزافزون رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه خدمت هموطنان، فعالان اقتصادی و بالاخص اعضای محترم اتاق مشترک ایران و ترکیه در آستانه‌ی فرارسیدن بهار طبیعت

خدا را شاکریم این بار نسیم جان‌بخش بهار طبیعت با بهار قرآن قرین شده و عطر گل‌های بهاری با عطر معنویت ماه صیام درهم‌آمیخته و توأمان به مشام انسان‌های بیداردل می‌رسد، که هردو موهبتی گران‌سنگ است. آمدن بهار و فرا رسیدن عید نوروز نویدبخش رویش امیدها و جوانه هاست و حکایت نو بودن و نو شدن؛ پایانی بر یک سال تلاش و سرآغازی برای یکسال کوشش و خدمتی نو.

سال نو همیشه نوید بخش افکار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است. آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از سالیان قبل باشد تا بتوانیم با توکل بر خداوند متعال در مسیر بالندگی روزافزون اتاق مشترک ایران و ترکیه گام برداشته و در حوزه تجارت دوجانبه‌ی ایران و ترکیه بهتر و موثرتر از سال‌هایی که گذشت، حاضر شویم.
بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک فعالان اقتصادی، کارآفرینان و بازرگانان عضو اتاق مشترک ایران و ترکیه که سرمایه اصلی اتاق مشترک محسوب می‌شوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان شادکامی و سرفرازی، آسایش و توفیق روزافزون آرزومندم.

مهرداد سعادت دهقان، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه

Go to Top